Logo AtPresent

Voor wie

De klanten voor wie ik werk zijn managers en leidinggevenden van grote bedrijven en organisaties, zoals multinationals, banken, universiteiten en de overheid. Vaak hoogopgeleide mannen en vrouwen, van circa 30 tot 50 jaar. In de bloei van hun leven dus en vaak ook midden in een mooie carrière.

Managers en leidinggevenden

  • die hun mensen beter willen begeleiden
  • overtuigend over het voetlicht willen komen
  • en willen doorgroeien tot leider

Mijn klanten dragen verantwoordelijkheid

Wat deze managers kenmerkt is dat ze banen hebben met veel verantwoordelijkheid. Hun functioneren heeft invloed op de hele organisatie. En ze weten dat zijzelf de kritische succesfactor zijn: of zij erin slagen een goede leider te zijn die anderen weet te motiveren en te inspireren, bepaalt of zij werkelijk het verschil kunnen maken.

Ze staan op een keerpunt

Vaak staan ze voor complexe organisatieveranderingen, zoals fusies en het begeleiden van bezuinigingsoperaties. Soms zijn ze zèlf op een keerpunt in hun leven of loopbaan aanbeland. Beide situaties noodzaken deze managers tot reflectie op zichzelf en hun positie.

‘Wat doe jij het toch goed’

Het zijn mannen en vrouwen die zeer worden gewaardeerd om wat ze kunnen en de verwachtingen worden alleen maar hoger. Bij henzelf slaat de twijfel soms echter hard toe. Want het lukt ze lang niet altijd om bij hun team, collega’s en directie voor elkaar te krijgen wat ze willen. Zodra het spannend wordt, vervallen ze in oude gedragspatronen. Dan lijkt of ze weer terug zijn bij af. Dat ondermijnt hun leiderschap en overtuigingskracht bij presentaties en onderhandelingen.

Sommige van mijn klanten zitten zichzelf daarbij enorm in de weg. Want hoewel ze precies weten wat ze willen (èn niet willen), slagen ze er niet in de tijd en focus te vinden om daaraan te werken.

Stress en onbalans

Herkenbaar? Dan kan het voelen alsof je continu onder hoge druk staat en je leven uit balans is.

Wellicht komen ook deze zaken jou bekend voor:

  • Je bent een prima manager, en toch ben je niet tevreden over jezelf.
  • Je neemt vaak ingrijpende besluiten, die veel mensen raken.
  • Je staat onder constante druk om precies het juiste te doen.
  • Je voelt je soms geïsoleerd tussen je eigen team, andere afdelingen, staf en directie.
  • Er is niemand met wie JIJ kunt praten.

Wanneer je een van deze zaken ervaart of herkent, zul je zeker baat hebben bij mijn training en coaching.

Je weet nu met welke mensen ik samenwerk. Lees nu verder hoe mijn training en coaching aansluiten bij jouw wensen en behoeften van dit moment.

 

Opdrachtgevers

Air France KLM, de Baak, PostNL, Getronics PinkRoccade, ThiemeMeulenhoff, CSK food enrichment, ING via LTP, Shell via Nomadic ibp, InterContinental Hotels Group via HRD group, Incentro, Savonije Training & Coaching: Hippo, HintTech, Vesta, Inovita, Technicolor; Universiteit Utrecht, Universiteit van Amsterdam, Vrije Universiteit,  Rijksuniversiteit Groningen, Rotterdam School of Management Erasmus University, Nyenrode Business Universiteit/ Europe – China institute, Better Future, St Jacob, School voor Recherche via De Essenburgh, Algemene Bestuursdienst, Ministerie van Justitie, Gemeente Bergen op Zoom, Gemeente Almere, Gemeente Eijsden Margraten via Segment Opleidingen, Meerkat, Human Capital Group, Altrecht Talent